divendres, 21 de setembre del 2012

la carne asada con repollo (o la paella)


li escric que m'agrada moltíssim el llibre, que em recorda Bernhard i els meus dèsset i em diu que sabia que m'agradaria. quin gust que et coneguen i no et deixen llibres d'eixos que mires malament, com si foren l'enemic o el mal del món, a les prestatgeries de la llibreria. estem menys sols amb els llibres, però què faríem sense aquells amb els que podem parlar de llibres, pot ser els llibres serien menys.
que sí, que tot açò només és perquè m'està agradant molt un llibre. que jo el que vull és tornar perquè em conviden a més paelles, a fideuaes i acabar tots els dinars i sopars amb el color violant del vi a la boca.


"Los únicos valores perdurables que resisten a todo son: primero, las bellezas de la naturaleza, luego, los libros y por fin, la carne asada con repollo"  

Arno Schmidt, Los hijos de Nobodaddy

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada