dilluns, 19 de novembre del 2012

1
voler veure una comèdia i acabar mirant una pel·lícula sobre les barbaritats que feren els nazis a Bielorússia i clar com després vas a tindre somnis tranquils. per això Sinem imaginà les portes que apareixen i la vellesa a la cara i a les mans.

2
aquell winter is coming se suposava que estava ací, malgrat que encara estem en la tardor, i jo esperava més, clarament. l´únic fred que em fa mal és el que passe a les mans: amb el fang i l'aigua gelada se'm posen roges com tomates i hi ha moments que no puc menejar-les. Nayjang és tan bona que sempre em diu take your time mentre ella passa pel sedàs el sediment i jo prepare els flumes.
vol viure a la Xina, amb el nòvio i prop dels pares i treballar en alguna cosa relacionada amb la qualitat de l'aigua i no amb el fang.

3
es veu que els xinesos que vénen ací són els que reben diners del govern perquè els pares estan ben relacionats al partit. és una cosa que abans no l'havia pensada. preguntí a Zhigang sobre què pensa del seu govern i no va dir res, cosa que no em va sorprendre gens ni miqueta, encara que viu a l'oest més de tres anys, ara entenc millor el cas. també pregunte a Bekir que què opina del govern turc i li és indiferent. 

4
doncs això, fragments i més fragments.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada