dimecres, 25 de juliol del 2012

quasi un mes en l'húmida Holanda, que fàcil aquest adjectiu, i ara pense que en sis mesos no aprendré tant. i se'm fa estrany pensar en el futur, no solament perquè no vulga pensar sinó perquè no hi ha res: un enorme espai on podria cabre qualsevol lletra. 
Amsterdam resultà fàcil, malgrat tot. el viatge canvia molt si vas amb algú que en sap, i ja no hi ha res de mirar a mapes amb cara de circumstàncies. 
pot ser està resultant fàcil, la vida a Yerseke, i encara que hi ha alguna por que balla encara al cap, no estic fent-ho malament.. hi ha un signe interrogant en el fons de tot: "açò és tot? aquesta rutina amb el treball científic, aquest insuficient anglés, aquesta gent de la residència?"

la meua amiga -en dues setmanes convivint ja pots dir amigues, és efecte de l'excés en pocs dies- diu que en aquesta casa no es folla, i que per això, tothom té la mania de voler ensenyar, en cada conversa, que és intel·ligent.

2 comentaris:

  1. Jajajajaja q bo això de lligar el no follar amb el voler semblar intel·ligència falsament. Per això jo sempre vaig amb ulleretes i tinc pinta de docta xD
    Escolta, tinc curiositat. És una Leonardo? Treball+6 mesos ho decanten...
    Siga com siga, gaudeix, al teu ritme :)

    ResponElimina
  2. sí sí Leonardo!!

    si vols fer-la, afanya't, que estaran a punt de llevar-la!

    besets

    ResponElimina